Translate

söndag 30 oktober 2016

Dag 112; TRICK OR TREAT

Det känns som allt jag gör är att skriva i den här dagboken.

Oj vad less man blir ibland.

Men det är ju kul att ha kvar så nu får ni dag 112 också...

När jag vaknade i morse så hade jag ställt klockan på 7:30 för att kunna äta frukost och sen ringa upp Amanda där hemma.
Vi pratade i typ 40 minuter och det verkligen jättemysigt att höra henne och vad som händer där hemma. Älskar verkligen att få prata med henne och kolla läget.

Innan dess så hade jag hunnit äta frukost med familjen, tydligen så var Fionas pappa också med, så han stod i köket när jag gick upp. Alltid lika trevligt att träffa Max.

När jag hade pratat klart med Amanda så ringde jag snabbt upp David innan han somnade och sedan gick jag tillbaka till det nu tomma köket och packade en lunchlåda för att sen gå till bibblan.



Nu sitter jag på bibblan och skriver ikapp ett par dagar... Jag ska även kolla när ansökningarna börjar för folkhögskolorna.

**
Jag gjorde en sallad till middag medan familjen var borta på simning.
När de kom hem så åt Oscar också och sedan frågade han mig om jag snälla kunde gå på bus eller godis med honom!
Ja vad roligt!!

Han satte på sig en trollkarlskostym och sen gick vi ut!! Ska visa bilder imorgon, han var jätte fin!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar