Translate

måndag 17 oktober 2016

Dag 98; Ett par timmars barnvakt...

Idag så har jag barnvaktat Hamish igen på morgonen eftersom Fiona skulle göra något med jobbet.
När hon åkte så gav jag honom lunch och sedan var han så trött så han fick ta en tupplur medan jag gjorde läxor.
Jag är aningen jätte nervös inför provet nästa vecka (min torsdag/svenska onsdagen), det känns som om jag inte kan någonting alls lika detaljerat som jag borde...
Hamish sov i nästan två timmar vilket var skönt för mig, då kunde jag äta lunch också fortsätta plugga.

Fiona kom hem cirkus en timma efter att han hade vaknat och då fick hon ta över lekstunden så jag kunde gå tillbaka till min E-bok.
Senare på eftermiddagen så hämtade hon Oscar på skolan och tog med honom till simningen, då gick jag ut och sprang för att lufta skallen lite grann och när jag kom tillbaka så hann jag duscha innan de kom hem.

På kvällen åt Oscar två hamburgare och jag och Fiona åt risotto när han var färdig.



Det var den dagen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar