Translate

torsdag 20 oktober 2016

Dag 101; Johan Glans

Idag blev det sent 
Har stressat igenom hela dagen, den gick som den brukade... kunde inte få skallen till att plugga nk heller men vad ska man göra, har börjat ledsna på kursen nu faktiskt! Gjorde det nog lite för intensivt 

Jag hämtade Hamish först idag, utan en tanke på att jag och Oscar skulle ha trumpetlektion, helt galet... jag glömde bort den så vi gör den nästa vecka istället, han känner sig för överväldigad för att göra den imorgon säger han.... Stackars pojke, han måste packa för klassresan nästa vecka. 

Fiona kom inte hem igår alls, istället så kom en tjej som heter Adina som skulle sitta barnvakt. 
Jag lämnade henne med en ätande Oscar och en gråtande Hamish... sen åkte jag iväg med bussen för att möta Lollo i stan. 

Vi äventyrade oss till rätt teater (vi åkte på fel spår först men kom på det så vi kom rätt ändå)
Slumpen gjorde så Sandra klev på vår buss också så vi åkte vidare tillsammans till en komediklubb i utkanten av stan. 
Det var en bra show, vi satt längst fram, får ta och se om det finns någon video någonstans om kvällen. 
Det var ganska många komiker och Johan var en av dom! Den första akten var bäst, den senare inte lika bra tyvärr... Den sista komikern som var amerikan ska vi inte ens prata om. Han var rasist och det uppskattades inte av publiken, min teori är eftersom vi var typ bara svenskar... Det är inte svenskt att skoja om sånt...

Det slutade sent så vi kom hem sent 
Tack för mig 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar