Translate

tisdag 11 oktober 2016

Dag 92; PIZZA

Idag var första officiella arbetsdagen på tio dagar. Det flöt på bra, jag gjorde min vanliga tisdagsstädning efter att ha lämnat pojkarna på morgonen och därefter gick jag och köpte mjöl så jag kunde göra en efterlängtad pizza till lunch. 
Det blev en stor pizza, och ja jag åt hela. Sen var jag mätt tills hela dagen var slut vilket var en förvånansvärt skön känsla, jag tycker inte om att äta så mycket eller så sent på kvällen så faktumet att jag kunde äta en lätt middag därefter blev helt perfekt. 

På eftermiddagen så pluggade jag lite, jag vill verkligen betona lite eftersom jag knappt kommer ihåg vad jag har läst idag... Det kommer bli bättre imorgon när jag kan gå till biblioteket och bara ha fokus på det. 
Idag var det ju som massa annat som jag skulle göra också, det tar ju ett tag att städa, tvätta och laga mat. Sen vips så ska barnen hämtas igen! 

Hux flux blev det middagstid och Hamsih åt lite potatismos, kyckling och morötter och sen fick han ett bad. 
Sen kom Fiona hem och nattade honom medan jag värmde mat till Oscar. Oscar hade inte varit hungrig på hela kvällen faktiskt så det slutade med att han åt med mig klockan halv åtta... Fiona åt middag ute ikväll med några kollegor eller vad det var, hon kom hem igen lite efter nio när pojkarna sov och jag låg i sängen och pratade med min pappa. 

Vi har kollat lite på flygresor och alternativa resor på vägen hem eftersom de liks ska vara i USA i Mars. Vi får väl se helt enkelt 

Det var varit en behaglig dag 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar