Translate

tisdag 4 oktober 2016

Dag 86; Kängrugården

Idag så ska Fionas syster komma tillbaka ifrån gården där deras föräldrar bor. Imorgon åker hennes pappa (som ska skjutsa hit familjen) tillbaka dit igen och tar faktiskt med mig!
Det ska bli jätte kul.

Idag så har jag skapat en ny au pair profil, som är gömd för tillfället men ändå. Detta eftersom jag var lite sugen att se vad det finns för möjligheter att fortsätta resa i mars. Mitt kontrakt går ut i februari så vi får se om jag vill förlänga det eller åka hem, packa om och åka vidare någon annanstans. Jag får se i december vad jag vill göra med livet. Det känns skönt att veta att man inte har några måsten i alla fall, varken föräldrar, vänner eller pojkvännen sätter press på en vad man ska välja och det känns verkligen väldigt skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar