Translate

lördag 26 november 2016

Dag 138; Luciatåg & Netflix m Pizza

Skypade med pappa imorse, sen åkte jag till red eyed records till hans kompis Chris och köpte skivor.

Sen gick jag o Lovisa till kyrkan och gjorde en rödbetssallad, kul att hjälpa lite.
Vi sprang och köpte lunch till mig på kindness café, de gav mig extra apelsinklyftor. Hon i kassan tyckte nog vi var trevliga så det var kul.

Sen blev det luciatåg! Jättekul
Saknar midgårdskören dock, och lage. Men är jätteglad att få fortsätta sjunga.

Lovisa och jag åkte hem till henne sen.
Där badade vi i poolen och preppade middag. Efter det gick vi ut till en klippa i skogen och såg på solnedgången, väldigt romantiskt.

Efter det så gick vi hem och åt middagen (pizza) framför Netflix.












Dagen har varit perf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar