Translate

måndag 14 november 2016

Dag 126; Volontärjobb

Stackars Max har brutit benet häromdagen på kricketen.... Stackars man. Jag såg gipset idag när jag åt frukost med honom då Oscar hade åkt med Ros och Hamish till skolan.
Fiona har varit och cyklat idag på morgonen så jag har inte sett henne än!

Jag sa hejdå till Max vid halv tio och gick till tåget för att åka in till kyrkan. Där har jag haft en jättekul dag med Jocke och Karl-Oscar.
Vi åt pizza till lunch och har gjort typ tio mjukpepparkakor med frosting och även 84 stora chokladbollar.

På kvällen gick jag hem och åt och nu sitter jag med Fiona och Oscar vid middagsbordet. De ar borta på simning när jag kom hem så de äter nu.
(Efter att ha haft ett äventyr med Oscar på woolies. Han skulle dit och köpa pizzadeg, Fiona glömde att vi behövde kattmat också så jag gick upp och mötte honom. Heh han kände inte igen mig när jag kom fram till honom... Efter att ha köpt pizza och kattmat så gick vi hem.)
Kul dag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar