Translate

lördag 24 september 2016

Dag 76; Birkenhead Outlet + Kör - Elsa Ö

Som rubriken avslöjar så blev det inget plugg för mig idag. 
Jag ska istället försöka hinna göra lite frågor ikväll så jag kan försöka slappna av sen, att ta med datorn till Nya Zeeland är inget allternativ. Vi kommer inte vara där länge, bara torsdag-måndag så varje minut där ska gå åt till att njuta. 
Det som kanske måste prioriteras bort är att åka till Blue Mountains nästa vecka, men det skulle man ju kunna göra vilken helg som helst så det spelar ju ingen roll, det skulle vara bra att få godkänd i den här kursen nu när man liks har köpt boken och kommit halvvägs. 

Ikväll blir det framträdande för kören i svenska kyrkan, det ska bli roligt men jag är lite osäker på stämman så det kommer bli intressant minst sagt. 
Till alla er som jag har sjungit i kör med tidigare: en altstämma utan Elsa Österlund är en svajig en. Saknar dig Pölsa... 


Hittills så har vi gått i många olika butiker, bland annat Armani... Huvva, det var så dyrt så man blev mörkrädd. 
Jag har köpt en tröja idag men än så länge är det it. Lovisa letar skor just nu i Nike outleten, tydligen så var det svårt att hitta rätt storlek.

Jag är jätte nöjd över min tröja faktiskt, det är en långärmad röd crop top. Angelica Vikström har en liknande för er som har tänkt på det! Har alltid tyck att hon har en jätte fin stil så det klart att man låter sig inspireras.

** update

 Lovisa har köpt två stycken snygga gympaskor.  Detta tyckte hennes pappa var jätteroligt eftersom hon tydligen är en riktig skofantast!

 Utöver der så var det jätterolig att sjunga i kyrkan idag! Efter gudstjänsten så fick vi middag och sen så tog jag bussen hem.

Nu blire plugg.


PS. Idag köpte jag även en Levis skjorta på halva priset och sockar ifrån Bonds på 40%. Känner mig allmänt jätte nöjd just nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar