Translate

lördag 17 september 2016

Dag 69; Kanelbullar med Oscar

Idag så låg jag kvar i sängen och drog mig länge, jag klev upp först kl 10. Då var familjen redan på väg ut för att Oscar skulle spela på skolans marknad. Han ville jätte gärna att jag skulle följa med så jag sa jahapp och sen gjorde jag en smoothie (som inte blev så god alls eftersom vi lider av bananbrist i vårt hus just nu) och hängde med dom in i bilen.

Planen var att jag skulle till Ikea med Lovisa och Sandra idag faktiskt men det hann jag inte...

Så efter att ha kollat på Oscars spelning så åkte vi hem igen och Fiona gick och köpte mjöl till oss efter att hon hade lagt Hamish för att sova en stund. Sen började jag och Oscar baka och nu (drygt 4 och en halv timme senare) är vi klara.

Det känns jätte skönt att sitta ner och chilla. Nu ska jag försöka lägga upp fler bilder på bloggen. Jag tycker att det är jätte drygt eftersom jag måste öppna datorn då, eftersom jag aldrig har datorn på! Jag ska se om David har lust att börja göra det åt mig istället...


 Det blev runt 10 plåtar med drygt 12 st på vardera plåt.

Igen så gav Oscar bort några till grannarna och fick macarones av dom... De är verkligen jätte snälla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar