Translate

onsdag 7 september 2016

Dag 57; snabb uppdatering

Dagen gick jätte snabbt! 

Imorse så gjorde jag faktiskt toast till frukost och la på sylten som jag köpte med diane här om dagen, det blev jätte gott faktiskt! Fiona kommenterade inte så jag antar att hon tycker att det är lugnt om jag köper lite egen mat också? Jag tycker om att köpa lite själv men jag har undrat om det var lugnt att jag hade saker i köket/kylskåpet... Det borde det ju vara men det hade varit skönt om man hade känt att det var lugnt att fråga om det. 
Men i alla fall, jag har märkt hur mycket Hamish tycker om sylt och idag var inget undantag. Han ville som vanligt inte äta sin egen frukost men nu tyckte han att mina mackor såg väldigt lockande ut, det slutade med att han åt en halv macka och Fiona blev jätte glad! "Nu vet vi vad du ska få till frukost imorgon" sa hon till lillen!!

Utöver det så har jag pluggat idag! Även fixat bibbliotekskort, det var en konstig historia. Jag gick dit och de sa att man måste visa lägg och ett officiellt dokument (tex en räkning) som bevisade ens adress. Så jag gick hem igen (i mina nya flip-flops) och hämtade en mobilräkning och sen gick jag dit igen och fixade kortet. 
Mina fötter fick stryk men nu har jag gått in skorna i alla fall. 

På kvällen så gjorde jag och mormor klart labben för nk 2, tack och lov att det är klart. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar