Translate

söndag 4 september 2016

Dag 55; Bondi till Coogee beach walk


Hela dagen har varit ett äventyr.

Började med att stiga upp, sätta på solkräm och sedan packade jag lite lunch i kånken och iväg bar det.

Vi gick alltså den här strandpromenaden mellan Bondi och Coogee och det var helt otroligt fint. Det blev Jag, Lovisa, Sandra, Nina och Diane. Bra gäng, bra aktivitet, bra väder. Jag köpte en keps i en av surfbutikerna.

Till middag sprang jag, Diane och Lovisa runt i Surry Hills och letade mat. Diane har koll på det området men tyvärr var stället vi skulle äta på stängt (det låg vid the wonderer, måste komma ihåg detta eftersom de tydligen hade underbara veganska pannkakor). Vi käkade på aboutlife istället.

Ja juste, däremellan hamnade vi på en festival? Marknad? Någonting var det i alla fall, trevligt med sådana överraskningar.

 Tack till Sandra för bilderna på oss alla och den där det ser ut som att jag ska dyka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar