Translate

torsdag 25 augusti 2016

Dag 45; Djur på dagis

Efter den vanliga morgonrutinen så stack jag ut och promenerade efter att jag hade gått med Oscar till skolan.
Fiona blev hemma idag pga förkylning men trots att vi båda har varit hemma i stort sett hela dagen så har jag knappt sett till henne. Jag gick och handlade efter promenaden idag eftersom jag kände behov av att äta en hederlig avocadomacka, så jag passade på att köpa en del grönsaker och även knäckebröd som jag hittade på affären! Det står faktiskt "knäckebröd" på den, märket måste alltså vara svenskt!

Utöver det så visade det sig vara reptildagen idag på Hamishs dagis vilket var spännande. Vi gick dit hela familjen och kollade på djuren.
Jag fick hålla en stor fet orm runt halsen och jag fick även pussa en groda.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar