Translate

torsdag 4 augusti 2016

Dag 24; Öppethus

Oscars skola heter Cammaray och det är där vi har befunnit oss idag. Jag mötte Fiona där som hade sitt bandbevakar-pass idag. Alltså hon satt och tog närvaro på alla barnen i bandet som satt och spelade. Anledningen till att jag kom var att hon var tvungen att åka och jobba. Så jag fick ta över istället. Barnen skulle ha en spelning och de skulle få närvaro efter. Men efter showen så kom rektorn (tror jag att det var? Hon såg ut som en rektor) och gjorde det istället. Hon såg väl på mig att jag var lite upptagen med Hamish i knät.





Nu har jag och Hamish kommit tillbaka hem efter att ha fått en ordentlig rundtur av Oscar över hela skolområdet. Jag tror att han tyckte att det var roligt att ha någon att visa runt.
Lillen och jag har ätit lunch och det visade sig att han tyckte väldigt mycket om tofu! Nu ligger han och sover och jag sitter i soffan och kollar på nyheter. Skönt med en paus.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar