Translate

måndag 19 december 2016

Dag 160; Carins & Lönesamtal

Idag tog jag en vilodag för att ladda upp inför veckan. 
Fiona och Oscar har bakat julpajer med frukt. De är jättegoda! De gjorde dom till och med utan ägg för min skull... Vad fint av dom! 

Under dagen har jag kollat aktiviteter i Cairns. Jag kommer nog köpa ett 3 dagars paket, då får jag se regnskogen och barriärrevet. Jag har mailat och frågat om de har veganska allternativ under luncherna, ska bli spännande. 
Utöver det har jag bara gått runt med ångest över att behöva fråga Fiona om hon kommer betala mig extra för mina extra timmar med Oscar nu i veckan. 
Fy var hemskt det är med lönesamtal 

På kvällen spelade jag och Oscar schack och som vanligt ringde jag hem innan jag gick och la mig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar