Translate

söndag 18 december 2016

Dag 158; Manly + Shelly Beach

Idag har jag tagit sovmorgon och sen smsade jag Lovisa J och frågade om hon hade planer för dagen. Hon skulle till Shelly Beach visade det sig så jag hängde på. 
Vi låg och solade och snorklade under dagen och sen på eftermiddagen åkte hon hem till cammaray och jag gick runt i butikerna i Manly. 
Efter att ha småpratat med lite människor i butikerna så kom Lovisa N efter en lång dag av att ha suttit barnvakt. Vi hade bestämt att vi skulle äta middag tillsammans nämligen. 
Så vi hittade ett schysst burgarställe mitt emot The Hold (en annan resturang) och köpte mat och satte oss vid stranden. 
Bästa tofuburgaren jag någonsin ätit, jösses vad gott. 

På kvällen köpte vi sorbet och en chokladbit på chokladbaren som finns i färjestationen och videochattade med mina föräldrar ett tag. Sen drog vi oss hem när det började blåsa upp till storm. 
Jättemysig dag



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar