Translate

måndag 5 december 2016

Dag 146; KRYP ÖVERALLT, SNÄLLA SLUTA

AUSTRALIEN OCH DESS INSEKTER ÅH VAD JAG INTE VAR REDO FÖR DET HÄR

Igår kväll när jag gick och lade mig så gick jag upp efter att ha pratat med hemma en stund för att gå på toa.
När jag kommer tillbaka sitter VÄRLDENS FETASTE STÖRSTA SPINDEL OVANFÖR MIN SÄNG.
FY VAD HEMSKT

JAG ÄR JÄTTERÄDD FÖR SPINDLAR

Så jag gör det varje mogen människa skulle ha gjort. Ringer sin mamma och gråter.

Det som händer är att jag tar fram dammsugaren mitt i natten när familjen ligger och sover och suger upp den. Det var jättehemskt. Hatar det, verkligen, hatar det.
Sen var det över och jag slappnade av lite efter att ha gått ett extravarv i rummet och kollat efter ett syskon till den här inkräktaren.

Nu på kvällen har jag tagit ett till varv och kollat. Det är massa saker som ser ut som nyckelpigor (fast svarta) som kryper upp i kanterna på min heltäckningsmatta.
Det är en helt ny matta som byttes innan jag kom! Fatta hur hemskt, hela vintern var det jättefräscht och nu kommer hela Hades invasion från nedan! Huvva ligen cykelstigen.

För övrigt så har jag typ inte gjort något idag. Jag har suttit och vilat med datorn vilket har varit jätteskönt. Sen gjorde jag mat åt mig och Fiona medan hon var på simning med Oscar.
Jag gjorde potatis i ugn med en sallad och åt det själv med bönor men tog fram rester av en grillad kyckling åt henne.
Det var jätteuppskattat vilket var roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar