Translate

torsdag 15 december 2016

Dag 156; Julmys på ett tak i stan

Efter att jag hade hämtar Oscar så gick vi hem då vi skulle ha trumpetlektion. Då fick han ett nervsammanbrott och sa att alla andras lektioner var slut redan, så jag smsade Fiona och hon sa att om det stämde behövde han inte heller ha lektion.
Och här har jag gått och bävrat inför att tvinga honom spela 30 minuter, vilken utmärkt kommunikation vi har i familjen.

Så vi hämtade Hamish istället och när Fiona kom hem stack jag till stan och hängde med kören, vi hade typ myskväll hos volontärerna och drack glögg och åt pepparkakor. Det var jättetrevligt.

När jag sen åkte hem så ringde jag mamma på kvällen och hon satt med mormor och pappas köket och hade nyheter.
Pappas syster i Italien hade berättat att hennes man hade gått bort.

Det går verkligen inte att beskriva vilken förlust det är för familjen.



4 kommentarer: