Translate

söndag 11 december 2016

Dag 152; Julmarknad + Sydneys andra Ikea

Efter att ha sovit allt för få timmar även inatt så steg jag upp, åt lite gröt och stack till stan.
Jag och Lovisa sågs på wynyard och stack till Ikea i Rhodes (istället för i Tempe dit vi brukar åka) och kollade läget. Jag behövde köpa fler pepparkakor också...

Sen julmarknad med svenska kyrkan i surry hills där det var ännu ett luciatåg.
Nu sitter jag och Lovisa på bussen påväg till henne, hon ska sitta barnvakt ikväll och jag tänkte joina. Varför inte liksom?

**
Karen hade inget emot att jag hjälpte Lovisa med barnvaktningen så vi har haft en jättemysig kväll efter att Sassy & Tayla hade gått och lagt sig!
Vi har sett ikapp julkalendern på SVTplay och ätit massa mat!! En strålande avslutning på en ganska segstartad dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar