Translate

lördag 21 januari 2017

Dag 193; Demonstrationer & utomhusbio

Jag åkte till stan idag för att gå på en demonstration.

Det var väldigt tveksamt i morse om jag skulle åka eftersom jag hade både förkylningen och mensvärk på det, men en ipren och en vattenflaska senare kändes det bättre och jag gick in till stan.
Demonstrationen hölls av Anonymous for the Voiceless och den var till för att visa hur det går till för oss att få kött på middagsborden.
Det var så många som kom fram och blev intresserade, jag fick också chansen att gå runt och berätta och svara på frågor. Det var jättefint, jag hade ett jättemysigt samtal med en kinesisk man som inte hade någon aning alls om detta.
Det var ett så fint ögonblick när han tackade så mycket för att vi visade honom, han tog ett av mina informationshäften och gick vidare med öppnare ögon!

På kvällen kom Sandra och mötte upp mig i stan, sen åkte vi och såg Secret lifes of Pets i olympiska parken.
Det var lite kallt ute och det blev skönt att komma hem sen och lägga sig.



Det har varit en jättefin dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar