Translate

lördag 21 januari 2017

Dag 192; Playdate & hejdå familjen

I morse så hann jag prata ganska länge med mamma och pappa vilket var trevligt.

Sen blev det en playdate i lekplatsen/gravplatsen (I know, lite konstigt att det är båda men ah) med Lovisa och hennes tvååring, han och Hamish kommer verkligen bra överens. Det är jättefint att se.
Sen gick vi hem, åt lunch och lillen sov ett par timmar.
Resten av dagen satt vi ute, läste böcker och när Fiona kom hem där vid kl fem så tog hon sina packade väskor och åkte för att hämta Oscar.
De skulle till gården för att hjälpa föräldrarna att flytta.

Där vid sex ringde Fiona mig via FaceTimes videochatt, lite nervöst blev jag när jag såg det men när jag svarade så var det Oscar som ringde och undrade om jag haft en bra vecka...
Det var ett trevligt samtal och Hamish blev jättefascinerad att se mig på telefonen...

På kvällen gick jag och la mig tidigt vilket var skönt, målet var att vila bort förkylningen och jag tror att det går åt rätt håll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar