Translate

tisdag 3 januari 2017

Dag 174; Men det skulle kunna varit värre

Spännande dag idag. Sovmorgon, packa resväska för Cairns, slå in souvenirer och slänga ihop en middag att ta med till warringa mall då jag och Lovisa kom fram till att vi skulle på spontan-bio. 
Vi såg Disneys Moana. Det var en jättebra film. 

På vägen hem hade jag flyt och hann med bussen hem. Tyvärr så var inte den och Google synkade dock, så jag fick åka med bussen hela vägen till Wynyard i stan då den svängde av på Highway-en för tidigt. 

Så medan jag sprang och letade den bästa bussen så började det ösregna vilket inte heller stämde på mina planer. 
Så nu sitter jag här. 

Blöt
Och i stan 
Med 14% batteri
Och kommer vara hemma ett istället för tolv. 

Grattis

Jag kan sova ut imorgon i alla fall 
Även fast det inte är den bästa planen då jag inte kan vända på dygnet eftersom jag ska ta bussen 4:57 på onsdag för att hinna med flyget till Carins... 
Åh vad allt blev jobbigt bara pga den där bussen 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar