Translate

tisdag 3 januari 2017

Dag 175; Resväskan är packad

Idag har varit en mysdag.

Jag gick till posten i morse och köpte frimärken och skickade hem ett kort.
Sen gick jag hem, kokade tomtegröt och åt lunch medan jag såg på en intressant debatt, en ateist vs en kristen... Det var underhållande.

Sen på eftermiddagen körde jag ett FMTK-pass och avslutade dagen med att laga en god middag bestående av krispiga potatischips med bönor, pumpa och pumpabullar. (De köttfriabullarna som jag åt på julafton, jag hade kvar några i frysen).

På kvällen har jag kollat på vilken rutt jag ska ta till flygplatsen. Har kommit fram till att tåg är det bästa just nu eftersom jag inte vill gå upp tidigare än jag måste.
Tåget går 5:45 från Wynyard så det blir att åka hemifrån tio över fem för att ta bussen till tåget...
Det blir nog bra ändå. Lär ju sova gott på kvällen då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar