Translate

lördag 11 februari 2017

Dag 214; Flygvärdinneutbildning?

Idag åkte jag på stan på förmiddagen.

Jag strosade runt vid town hall och mötte upp Jocke vid lunchtid och åt med honom på aboutlife i Surry Hills. Det var jättetrevligt och ett bra sätt att säga hejdå på.
Vi har ju känt varandra enda sen han och Karl-Oscar kom hit till Sydney i Augusti.

Sen dess sprang jag runt i hela stan och letade efter australiensiska bandanas, vilket inte fanns någonstans.
Jag sprang in på Paddys Market en stund men alla där var kinesiska... De kan man ju köpa i Sverige också. Jakten får fortsätta imorgon.

När jag kom hem var klockan runt sex så jag satte mig ner och åt dragon fruiten som jag hade köpt på marknaden. Den var rolig, smakade som en vattenmelon som hade korsats med en kiwi.
Sen gjorde jag ett engelskaprov som behövdes göras för vidaresökning till att jobba med flygbolaget  BRA. (Jag sökte deras flygvärdinneutbildning för ett tag sen)
Provet gick bra men till personlighetsprovet var jag tvungen att ringa pappa och be om hjälp.
Det känns ganska bra dock så jag hoppas de hör av sig snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar