Translate

fredag 3 februari 2017

Dag 206; Fallskärmsvideonn fungerar äntligen

Fallskärmsvideon: https://youtu.be/4Bc9-Q8Jfbc
Usch vad drygt det har varit med den här videon.
Jag ville lägga upp den så mamma och pappa kunde se den på youtube precis som bungyjumpet men det har inte varit helt smidigt.
David kom fram till att det var musikens fel, den var copywritad... Så jag tog bort musiken och la till youtubes egna tjosan istället. Nu ska det fungera.
Hoppas jag.

**
Idag så har jag varit med Hamish hela dagen.
Det enda vi har gjort är att lekt inne egentligen. Jag bakade ett par baguetter eftersom jag behöver lunch på söndag då jag och Amelia ska åka till wet n wild. Badparken nära blue mountains.

På kvällen gjorde jag middag till mig och Fiona och vi åt medan Oscar var iväg på simning med sin mormor och morfar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar