Translate

fredag 10 februari 2017

Dag 213; Wet'n'Wild del 2 + Färdigpackad

Vilken dag! 
På morgonen gick jag upp innan min familj (trots att Oscar hade skola och jag var ledig) och åkte iväg till bondi junction för att möta upp Amelia. 
Jag lämnade en väska till henne som jag hade köpt UGG tofflorna i också, den var fylld med saker jag inte längre behövde! Typ ansiktstvätt, en tjocktröja, paraply etc etc. 
Sånna där saker som en inte vill släpa med tillbaka till Sverige. 

Amelia och jag hoppade sen på tåget tillbaka till Blacktown, vi skulle utnyttja bonusdagen vi fått från Wet n Wild. 
Så vi hade en jättetrevlig dag fyllt med badande! 

Sen när vi skulle ta oss hem fick vi snålskjuts av en ensamstående mamma och hennes 3årige son Braxton. De tyckte synd om oss som letade efter närmaste tågstation och gav oss lift, det var jättesnällt. 
Eftersom det var 47.5 grader vid det laget så tackade vi för att slippa gå en timma i solen. 
Kan bi tänka er hur varmt? Jag fattar ingenting och jag har ändå levt i detta under hela dagen. 
Alltså nej tack vad hemskt egentligen. 

Vi kom hem i alla fall och väl hemma småpratade jag lite med Fiona. Hamish har ätit sin första glass idag, det var välbehövt lät det som... 

Jag duschade av kloret från håret och gick in på mitt rum... Började vika lite kläder och hux flux så hade det gått en timma och min resväska var packad. 
Oj vad tomma mina hyllor är nu. 
Det kanske blev lite tidigt att packa men det känns så skönt att veta att allt fick plats och så. 

Nu är klockan elva och jag ser fram emot att sova. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar